Termeni de referință repetați  privind selectarea unei companii  pentru achiziționarea serviciilor de cazare, alimentare, sală pentru activități

Termeni de referință repetați privind selectarea unei companii pentru achiziționarea serviciilor de cazare, alimentare, sală pentru activități

Noutăți

Termeni de referință repetați

privind selectarea unei companii

pentru achiziționarea serviciilor de cazare, alimentare, sală pentru activități


Denumirea organizației contractante: Asociația Obștească Centrul ”CONTACT-Cahul”.


Obiectul achiziției: identificarea unei locații/stațiuni din centrul Moldovei pentru organizarea unei școli de pregătire intensivă a Consiliilor de Elevi cu participarea a 42 persoane, pe o durată de 4 zile, ce va include: 

- servicii de cazare 

- servicii de alimentare a participanților

- oferirea unui spațiu pentru organizarea cursurilor


Context: Concursul este realizat în cadrul proiectului ”Abilitarea elevilor în vederea implicării în procesul decizional”, implementat de Asociația Obștească Centrul ”CONTACT-Cahul” implementat în parteneriat cu Centrul de Resurse pentru Tineret DACIA din Soroca, cu suportul Fundației Soros Moldova.


Perioada de contractare: 04, 05, 06, 07 iulie 2023 (4 zile)



Denumirea serviciilor

Conținutul serviciilor

Cantitatea

Cazarea participanților

  1. Servicii de cazare a 6 persoane pe o durată de 3 nopți, cazarea se va efectua în camere single. 
  2. Servicii de cazare a 12 persoane pe o durată de 3 nopți, cazarea se va efectua în camere duble. 
  3. Servicii de cazare a 24 persoane pe o durată de 3 nopți, cazarea se va efectua în camere cu 4 paturi. 


*Numărul de camere single și duble/4 paturi va putea fi modificat la momentul prestării serviciilor în corespundere cu necesitățile contractantului, acesta va fi anunțat în prealabil.

42 de persoane X 3 nopți

Total unități: 126 persoane/nopți

Alimentarea

participanților

  1. Servicii de alimentare cu mic dejun, prânz, cină și 2 pauze de cafea per zi.
  2. Un mic dejun per zi, ce va include: ceai/cafea și diverse gustări caracteristice micului dejun, furnizorul poate propune: omletă, ochiuri, tartine, clătite etc.
  3. Cantitatea: mic dejun: 42 persoane X 3 zile = 126 persoane.
  4. Un prânz per zi, ce va include: felul I, felul II, salată și o băutură, inclusiv pâine. Furnizorul poate propune diverse meniuri care vor coincide cu felurile solicitate.

Cantitatea: prânz: 42 persoane X 4 zile = 168.

  1. O cină per zi, ce va include: felul II, salată, o băutură și desert. Furnizorul poate propune diverse meniuri care vor coincide cu felul solicitat. 

Cantitatea: cina: 42 persoane X 3 zile = 126

  1. 2 pauze de cafea per zi, ce vor include: ceai, cafea, biscuiți, plăcinte, fructe etc. Furnizorul poate propune diverse produse alimentare pentru fiecare pauză de cafea. 

Cantitatea: 2 pauze de cafea: 42 persoane X 2 pauze x 4 zile = 336 persoane

  1. Apă plată 0.5 l = 336 persoane

*Furnizorul va propune mai multe variante de meniu spre selecție.

42 de persoane X 4 zile 


Total unități: 168 persoane/zile


Mic dejun: 126

Prânz:168

Cina: 126

Pauza cafea: 336

Apă plată 0.5 l: 336 


Sală de conferință/

pentru activități


E. Sală de conferință cu capacitatea de 42 persoane, dotată cu ecran de proiecție, mese, scaune, acces internet.

Cantitatea: 1 sală de conferință x 4 zile


1 sală de conferință X 4 zile

Total unități: arenda sălii – 4 zile


Valuta și modul de achitare: serviciile vor fi achitate în Lei moldovenești, prin transfer bancar, în baza contractului de prestări servicii, facturii fiscale și a actului de recepționare a serviciilor prestate.

Criteriile de evaluare a ofertelor: valoarea ofertei din punct de vedere al costului și calității, experiența de prestare a unor astfel de servicii.

Termenul și condițiile de achiziționare: serviciile urmează a fi livrate în perioada 04, 05, 06, 07 iulie 2023 (4 zile). Sosirea participanților 04 iulie 2023 între orele 10.00-11.00 și plecarea participanților pe 07 iulie 2023, între orele 16:00-17:00.

Condiții de participare la concurs: Ofertele comerciale se expediază în formă scanată cu amprenta ștampilei, semnătura persoanei de contact, inițialele și datele de contact a furnizorului la adresa electronică: contact_cahul@yahoo.com , cu indicarea în titlul mesajului ”Servicii de cazare și alimentare”.

Oferta comercială trebuie să includă pentru serviciile alimentare: meniul atașat al serviciilor propuse. Inclusiv o scurtă descriere despre locația/stațiunea (capacitatea de cazare, spațiul aferent pentru agrement etc.) sau link-ul paginii web dacă aceasta există. Oferta poate fi depusă în conformitate cu Anexa nr.1 ”Condiții și formatul ofertei comerciale” la prezentul

concurs.


Limba în care se prezintă ofertele comerciale: limba română.

Termenul-limită de prezentare a ofertelor: 12 mai 2023, ora 16.00


Informaţii suplimentare la telefonul: +373 299 84842067323424.

Persoane de contact:  Cucereanu Mihail, director executiv

                            Viorica Cecan, asistentă de proiect