Rețeaua femeilor active din raionul Cahul a fost abilitată în domeniul Branding Personal

Rețeaua femeilor active din raionul Cahul a fost abilitată în domeniul Branding Personal

Noutăți / UN WOMEN

O nouă ședință a Platformei femeilor active a fost organizată, recent, avînd ca subiect ”Branding-ul personal”.

Managera de proiect, LUPAN Cristina, a menționat ”Femeile în general au multe responsabilități fie că țin de viața profesională sau de cea familială și de multe ori dezvoltarea personală este lăsată pe un plan secund. Însă, nivelul de succes este strâns legat de nivelul de dezvoltare personală, deoarece succesul este ceva ce atragem prin persoana care devenim, deci aceasta necesită o atenție mai mare. Această activitate este pentru ca femeile din cadrul platformei să-și ”scaneze” personalitatea și le oferă posibilitatea sa-și stabilească noi ținte de dezvoltare, este despre creșterea nivelului de încredere în forțele proprii și despre faptul că aceste doamne pot fi un exemplu bun de urmat de către alte femei.”

Agenda a inclus diverse subiecte, fiind împărțită în două sesiuni. 

Sesiunea I s-a referit la:

  • Ce este Brandul Personal (BP): definire 
  • Cine și pentru ce are nevoie de Brand Personal
  • Cum se formează BP. Etapele Branding-ului Personal 
  • Rolul introspecției /autocunoașterii/autoaprecierii – Exercițiu practic
  • Sindromul impostorului  - Exercițiu practic

Sesiunea II

  • Auditul rețelelor de socializare
  • Definirea rolurilor sociale
  • Branding Plan / Content plan
  • Copyriwting și componente vizuale a Brandului Personal
  • Aplicații mobile utile
  • Monitorizarea Branding-ului Personal

Formatoarea în Branding Personal, NONI Ludmila, a menționat: ”Cel mai mult îmi place să spun că Brandul Personal este o imagine însoțită de o emoție despre CINE ESTE și CE FACE o persoană și aici mă refer la caracter și competențe, asupra cărora doar tu deții control. E important să faci o introspecție și să identifici care sunt valorile cu adevărat importante pentru tine, pentru că doar așa poți fi autentic. E important să identifici acea abilitate pe care să o dezvolți și pentru care vrei să te caute oamenii. Dar oamenii o să te caute doar dacă vei vorbi despre cine ești și ce faci, atât online cât și offline. Îmi place că după curs femeile au plecat cam bulversate, pentru că și-au dat seama că nu prea pot răspunde la întrebările legate de propria personalitate, că mereu fac lucruri frumoase și utile, dar nimeni nu prea poate spune cu ce exact ele se ocupă, că ar avea atât de multe cunoștințe și experiențe de transmis, dar nu s-au gândit că sunt cu adevărat importante pentru cineva, că ceea ce înseamnă Brand Personal aduce multe beneficii, fie că ești mamă, student(ă), antreprenor sau femeie de afaceri, expert(ă) în domenii înguste, freelancer sau dacă încă ești în căutarea propriei personalități, este nevoie doar să înțelegi câte ai de câștigat și asta te va împinge să începi construcția Brandului Personal, care este un proces conștient, planificat, sistemic, dar și foarte plăcut!”

    Reamintim că o platformă comună a femeilor active din raioanele Cahul și Ungheni a fost inițiată, la 26 aprilie 2021, în cadrul unui eveniment online desfășurat sub auspiciile proiectului „Parteneriate locale pentru abilitarea femeilor din raioanele Cahul și Ungheni”. Evenimentul a reunit peste 40 de reprezentante ale administrațiilor publice locale și consiliere și femei active în alte domenii din cele 12 comunități partenere ale proiectului – 6 localități din raionul Cahul – comunele Andrușul de Jos, Larga Nouă, Slobozia Mare, Văleni, Zârnești și orașul Cahul, și 6 localități din raionul Ungheni –comunele Manoilești, Măcărești, Pârlița, Rădenii Vechi, Zagarancea și orașul Ungheni.


   Proiectul „Parteneriate locale pentru abilitarea femeilor din raioanele Cahul și Ungheni” este realizat de către AO Centrul ”CONTACT-Cahul” și Asociația Obștească „Institutum Virtutes Civilis”, finanțat de Uniunea Europeană și implementat de UN Women în parteneriat cu UNICEF Moldova.


Galerie foto din postare