Centrul Regional de Asistenta și Informare a ONG-urilor din Republica Moldova CONTACT-Cahul, anunță
CONCURS DE ANGAJARE A UNUI/EI ASISTENT/E DE PROIECT
Nume poziție: Asistent de proiect
Locul: or. Cahul.
Angajare: part time cu realizarea sarcinilor la oficiul Centrului CONTACT-Cahul.
Proiect: ”Suport în Abilitarea cetățenilor din Regiunea de Dezvoltare Sud” parte a proiectului național „Abilitarea cetățenilor în Republica Moldova” finanțat de Uniunea Europeană și implementat de către Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ).
Scopul proiectului: este abilitarea cetățenilor prin consolidarea capacităților societății civile pentru o participare mai activă în procesele decizionale, contribuind la responsabilizarea autorităților publice și diminuarea corupției. Acțiunile proiectului vor contribui la creșterea angajamentului cetățenilor în procesul de realizare a proiectelor investiționale.
Responsabilități și atribuții ale asistentului de proiect.
Asistentul de proiect participă la implementare proiectului prin:
- Participarea la ședințele de lucru, planificare și evaluare;
- Ajută la elaborarea instrumentelor de lucru necesare implementării activităților din proiect;
- Participă la desfășurarea activităților planificate;
- Comunică permanent cu echipa de proiect și reprezentanții ONG-urile subgrantate din RDS;
- Participă la monitorizarea activităților și evaluarea acestora, atât în cadrul proiectului cât și a ONG-urilor subgrantate;
- Oferă informații și date statistice ce urmează a fi utilizate în elaborarea rapoartelor narative și de progres în implementarea proiectului;
- Participă la elaborarea planurilor de acțiuni din cadrul proiectului;
- Asigură evidența/stocarea documentelor proiectului;
- Participă la elaborarea diverselor documente organizaționale, inclusiv materiale promoționale, articole, istorii de succes, etc.
- Întocmește și redactează corespondența simpla sau alte înscrisuri. Se ocupă de clasarea corespondenței/documentelor, multiplicarea de materiale, de preluarea și transmiterea de mesaje sau informații, expedierea corespondentei prin fax, e-mail sau posta;
Cerințe specifice:
- Studii superioare absolvite cu diplomă de licență;
- Experiență de lucru cu organizaţii non-guvernamentale
- Experiență în asistența anterioară a unor proiecte va fi considerată un avantaj.
- Abilități de analiză și planificare, angajament personal, eficiență, flexibilitate, focusare pe rezultate, respect pentru diversitate, gândire creativă.
- Abilitatea de a lucra eficient și armonios cu colegii.
- Abilități de comunicare scrisă și verbală în limba română și engleză va fi un avantaj;
Abilități și calități personale: responsabilitate, inițiativă, creativitate, obiectivitate, flexibilitate și promptitudine.
Dosarele vor include:
- CV- actualizat;
- Scrisoare de intenție;
- Doar candidații selectați vor fi contactați pentru interviu.
Ofertele urmează a fi prezentate până la 6 februarie 2020, la adresa de email contact_cahul @yahoo.com cu subiectul ANGAJARE ,,Asistent de proiect”
și/sau pe adresa: or. Cahul, str. C. Negruzii 46, et.2